Dag 29


I dag udfordrede jeg min egen samvittighed. Jeg ville undersøge hvor meget jeg kunne tillade mig selv at slacke - at lade være med at følge mine regler omkring kost, produktivitet og så videre.

Det var en dag hvor jeg spiste lige så meget som jeg havde lyst til, og slappede af lige så meget jeg havde lyst til. Til sidst var jeg så fyldt med overskud, at jeg gik ned og gjorde noget som jeg ikke havde gjort i over en måned - øvet klaver. Jeg skrev også videre på et lille projekt som jeg er i gang med. Kort sagt var det en af de mest produktive og samtidig afslappende dage i lang tid.

Jeg tror, at en gang imellem er man nødt til at slappe af i stedet for hele tiden at følge sin samvittighed. Man skal frigøre sig fra den. Og så ender man til sidst at gøre det, som man har sat sig for i starten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar