Dag 27

Jeg sidder her i bilen igen. Jeg har efterhånden kørt i meget bil på det sidste.
Det er ved at blive mørkt udenfor. Men det har det efterhånden været hele dagen.

Bladene på træerne er efterhånden i mindretal, og dem på jorden minder mest af alt om en mudderlignende omgang sjap. Efteråret er en underlig én. Det er for koldt til at gå uden jakke og for varmt til at gå med. Man har mest af alt lyst til at krybe under dynen med varm kakao og konfekt. Men det hører jo vinteren til.

Efteråret er mest af alt en kedelig blanding af sommeren og vinteren.
Jeg tænker på vinteren. Jeg glæder mig til at komme i julestemning eller generelt bare rigtig vinterhumør.

Jeg tænker tilbage på sommeren. På alle minderne, der for mig ligger langt væk og dækket af gråt efterårsvejr. Sommeren var en af de bedste somre, jeg har haft i mange år. Sommeren, der nu ligger i gemmeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar