Dag 26


Denne lille top, som jeg fandt frem fra min sommergarderobe i dag, rummer en masse minder fra sommeren. Sommeren hvor jeg tog til London uden voksne. Den sommer, som jeg savner alt for meget lige nu som årstiden skifter. Hvis jeg havde chancen, ville jeg straks bytte efterårets strålende blade og hygge med sommerens energi og frihed. Denne top er egentlig lidt for tynd til temperaturen nu, men jeg holder stadig lidt fast i den.

Jeg vil tilbage. Tilbage til hotellet med den forfærdelige morgenmad og tilbage til søde britiske fyre der hjælper mig med at bære min kuffert. Og det har jeg nemlig besluttet mig at gøre. Vi tager til London igen i januar. Jeg er ligeglad om jeg kommer til at arbejde alle weekenderne, London skal ikke ligge i gemmeren længere.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Jeg er super vild med din blog og dine fantastisk indlæg, du skriver super velfomuleret - jeg tænkte om vi skulle følges?

    - www.modedyrene.blogspot.com

    SvarSlet